Oathtaking Ceremony for New Professional Teachers


Sayo kaayo mi nimata ni mama. Banda alas 3 sa kadlawon nag adto na mig gensan sakay sa tricikol ni Kuya Arvin. Bandang alas 3:30 nakasakay na mig bus (mindanao star) one stop (digos) pa adtog Davao city. Sa tunga tunga sa byahe kaihion na ko. Gipugngang nako ang akong ihi sa himan himan naa diay cr ang katong nga bus. Nangihi una si mama ug sunod ko. First na ko mangihi sa naga andar nga bus. Pasado alas 4:45 na , naabot na mig digos. Nihunong kadali. Naabot mi sa Davao City bandang alas 5:30 sa buntag.

Gihunong mi sa atubangan sa GSIS sa Davao. Nisakay mi ug dyip padulong sa UM Matina. Nibayad mi ni mama ug tig 8 isa. Ninaog mi sa atubangan sa UM Matina campus. Nilabang mi sa footbridge, pansot kaayo ang footbridge.

Paghuman na mog labang ni mama, nakit-an namo ang daghang sama nako na passer na nag atang kung kanus-a buksan ang gate sa UM. Eksaktong alas 6 sa buntag gibuksan ang gate. Hi tech ang UM naa silay guwardiya ug metal detector didto mi niagi. Paghuman ato nidiritso na mi sa GYM. Nibaklay lang mi uban sa daghang panon sa passer. Ang uban nag inusara apan naa poy giuban ang ilang mama ug papa sama na ko.

Lapad ang erya sa UM. Makita nimo ang hataas na mga building sa sulod sa campus. Dako sad ang GYM. Apan kay wala lagi kuy camera kay nangaguba wala ko ganahi sa akong pag adto sa UM.

Alas 7 na apan wala pa gihapon na arrange ang mga lingkuran sa sulod sa gym. Wala pa gihapoy linya ug ang uban na passer wala pa naka palit ug ticket para sa take oath. Nangita ko kung asa makapangihi ug nangihi ko didto sa mga saging saging sa kilid sa gym.

Nakit an nako si franz. Ug nag picture picture mi. Uban niya iyang mama ug papa ug iyang manghod na babaye. Natulog sila sa digos.

Wala pay ticket si franz, giingnan sila na muadto sa Grad school sa UM, na perting kalayo kay didto ginabaligya ang ticket. Niuban ko ug nag picture picture mi didto. Apan gibilin nako siya. Gilaay ko. Igang ang panahon. Nag sugod na ug linya ang mga tawo. Apan ako nilingkod lingkod lang. Nag estoryahanay sina mama ug si maam jing. Nilakaw si maam jing.

Gibuksan na ang Gym ug nag sugod na ug distribuyot sa mga souvenir program ug pin. Nilinya nako, ug nakasulod na. didto ko dapit sa atubangan. Init ang sulod sa gym. walay libre tubig ug merenda.

Bandang alas 10 na nagsugod ang program. Napuno na ang gym. Gisarad-an nalang kay puno na kaayo ug ang mga nasarad-an kay second batch na sila ug mag take oath sila sa hapon nalang.

Dungan na nag take oath ang mga naa sa sulod. Napuno ang gigahin nila na mga bangkong monobloc ug ang mga bletcher sa gilid. Saba ug igang.

Nahuman ang ceremonya na wala ko na lipay bisan malilipay kining adlawan tungod sa rason nga wala koy litrato kay wala koy camera. Dili mabayran ang ekperensya na ako natagam taman apan daghan na puwede ipuna sa maong ceremonyas. Apan dili ko na isa-isahon pa. Naa sa ceremonyas ang mga kadagkuan sa PRC ug PAFTE, naa sad ang mga top notcher na kadaghanan taga UM ug DAVAO....

Si Dr. Navarro na taga PRC ang nangulo sa among take oath, nihatag sag mga mensahe sa ubang pangulo sa PRC davao ug PAFTE...Gitagaan ug award, medalya ug certificate ang mga top notcher na kadaghanan taga davao...paghuman ni hatag ug mensahe ang March 2019 Top 1 nga taga davao ug nigradwar sa UM DAVAO sa iyang mensahe gipasalamat niya ang iyang ginikanan, mga maestro ug maestra sa kolehiya labi na ang ilang dean, mga klasmeyt niya ug mga parente...napuno ug palakpak ang gym. Nisayaw sad ug celebration ka mon ang mga LET passer na major kay PE...

Pagka bibo pero tungod wala litrato wala gihapon koy mapakita.

Nigawas mi sa kilid sa gym. Niadto ko kay mama na nagahulat sa akoa didto sa tent atubangan sa gym. Gitawagan nako si Nico na magkita mi apan naka lakaw na sila...wala hinoon mi litrato kay naa man tuy siyay celpon. Nagbaklay na pud mi ni mama pagawas sa UM. Daghang tawo kay pauli na man pud to. Nisaka nasad mi sa footbridge ug nangutana kung asa makasakay ug bus pauli sa Gensan. Gitudlo nila na muadto mi sa Eco land, nisakay mi ug dyip ug nibayad na sad ug 8 pesos kada isa.

Didto sa terminal ni sakay mi ug Yellow bus. Nipalit si mama ug mani ug tubig na bugnaw. Bandang alas 12:30 katong taknaa. Naabot mi sa digos bandang alas 2 kay daghan man ug gihungan. Nakatulog ko ginag may sa sulod sa nagadagang bus.

Bandang alas 3:30 na mi na abot sa Gensan. Nihapit sa mi kadali sa Jollibee Lagao ug ni order si mama ug chicken joy , duha ka paa sa manok ako nahurot ug lami ang gravy sa jollibee. paghumag kaon ni uli na mi pa alabel, sakay mi ug dyip...

pag abot sa alabel kay kaulanon, nisakay mi ug trycykol pero nihapit pamig palit ug litson manok para kina junun ug lola.

Naabot sa balay bandang alas 5:30 ...gikapoy ko...Nakatulog ko ug pirting dagaya.

Comments

Popular posts from this blog

Elementary Days

Municipal Mayors of Alabel